Saturday 7 October 2017

Pokemon Blaar Groen Aanlyn Handel


Sodra jy 'n ruim aanbod van Pokémon gevang, sal jy wil hê hulle moet handel met jou familie en vriende te skaars Pokémon kry, of te verhoed dat die werk van die vang sekere hard-to-gryp monsters. Trouens, wanneer vang Pokémon, dit is altyd 'n goeie idee om te gryp twee (veral met 'n seldsame kinders), sodat wanneer dit tyd handel, jy het 'n paar interessante Pokémon te bied. Aan die ander kant, is daar sekere Pokémon jy byna nooit wil om handel te dryf (tensy jy die eienaar van beide weergawes van die spel). Hierdie Pokémon is: Squirtle (en sy ontwikkelinge) Charmander (en sy ontwikkelinge) Bulbasaur (en sy ontwikkelinge) Zapdos Articuno Moltres Om Pokémon handel, gaan na die boonste verdieping van die Pokémon Sentrum, en jou vriend gaan daar ook (in sy / haar weergawe van die spel). Gaan na die heel regs toonbank en kies die opsie Trade Centre op die Pokémon kabel Club of gaan na die Wireless Unie Kamer en gebruik die wireless adapter om met ander gebruikers. Pokémon kan verhandel tussen Leaf Green. FireRed. Sapphire - en Ruby. Handel tussen die Sapphire en Ruby speletjies is die enigste manier om baie Pokémon en voorwerpe te kry in hierdie wedstryd. Deur handel, sal sekere Pokémon ontwikkel op verskillende maniere. Eksperimenteer met gehou items terwyl die handel in orde te kry jou Pokémon te omskep in nog meer nuwe en interessante maniere. Hier is 'n handige lys van die Pokémon wat ontwikkel via handel: Machoke ontwikkel tot 'n Machamp via handel. Graveler ontwikkel tot 'n Golem via handel. Kadabra ontwikkel om 'n Alakazam via handel. Treuzel ontwikkel tot 'n Slowking as dit hou Rock 'n Koning se toe verhandel. Seadra ontwikkel tot 'n Kingrda as dit hou 'n draak skaal toe verhandel. Scyther ontwikkel tot 'n Scizor as dit met 'n metaal Coat wanneer verhandel. Poliwhirl ontwikkel tot 'n Politoed as beheermaatskappy Rock 'n Koning se toe verhandel. Vaste besoeker ontwikkel om spanbaas wanneer verhandel. kadabra ontwikkel om alakazem wanneer verhandel. Pokemon / A. Trading Gebruik ROM (Leaf Green) hoekom cant Ek handel my pokemon blaar groen met ander pokemon spel. terwyl die handel 'n boodskap kom sê "Rom neergestort". wat om te doen help my asseblief Trading behulp van 'n ROM is baie spesiaal en kan slegs gedoen word wanneer jy handel met jouself. Dit is hoe jy dit doen: Die oorspronklike bladsy kan nie verkry word word nie, maar die kas weergawe van Google kon. Om te speel seker, ek kopieer die teks. Hier is dit: "Hierdie gids poog om te verduidelik hoe om pokemon handel met jouself in GBA speletjies soos Pokémon Vuur Rooi met behulp van Visual Boy Advance op die PC. Enigiemand wat pokemon speletjies speel op emulators weet dit is irriterende nie in staat is om handel te dryf om verskeie redes, byvoorbeeld 'n aantal pokemon kan nie ontwikkel sonder handel en baie pokemon kan nie gevind word in 'n enkele wedstryd en moet verhandel van 'n ander weergawe (Red / Blue, Gold / Silver ens). Vir hierdie gids, wat jy nodig het: 1. 'n pokemon spel rom of twee (een is genoeg) 2. 'n gpSP of VBA stoor die lêer met genoeg vordering sodat die spel kan jy om handel te dryf 3. Hierdie spesiale weergawe van VBA 1.7.2 van vbalink. info 4. Hierdie drie instellings lêers i voorberei: inis. zip (Grootte: 3.13 KB / Downloads: 8835) Pokemon / Trading van blaar groen smarag advertensie Expert: Ben - 2009/04/14 Vraag: Ek het beide van die juwele in blaar groen (die Ruby en saffier) ​​en die masjien in eiland een geaktiveer, maar toe ek probeer en handel te smarag dit nie vir my laat, is dit laat my stryd, maar nie handel dryf. (Ook ek die elite 4 geslaan en verkry die nasionale Pokédex in beide Emerald en blaar groen. So is daar iets anders wat ek moet doen? Soos 'n juweel of iets van Emerald ek nodig het om te kry? BEANTWOORD: Hi Jake, Ek het nie regtig weet wat die probleem is om eerlik te wees. Die enigste probleem wat ek kan dink is dat jy óf verneuk een van die speletjies of hulle is nie van dieselfde plek / land. Bv Een is 'n VSA spel en die ander is die Japannese of iets. Alhoewel ek nie die eienaar van Emerald so ek is nie seker of daar enigiets spesiale te doen op Emerald. Jammer ek kan nie meer hulp wees. VRAAG: Hey Ben Ek waardeer dit dat jy reageer op my vraag in die eerste plek, jy het gesê dat jy nie eie Emerald so im nie seker doen as hierdie inligting ek het nie voeg in die eerste vraag sal help of nie, maar toe ek op die masjien op Eiland een in die spel dit sê ek het skakel 1 tot stand gebring om die streek KANTO, nie die streek Hoenn waar Emerald plaasvind. Nie seker of dit enige help of nie, maar dit is net iets wat ek vergeet het om by te voeg in die eerste vraag. Wel as wat jy die spel sê (en selfs al is jy sê jy het dit gedoen), dit klink asof jy nog nie het die Sapphire Plaat / Gem en sit dit in die masjien (of Ruby, ek vergeet watter volgorde jy dit kry in). Is jy absoluut seker jy die Sapphire Plaat gekry het. Die spel sê jy doen nie. Laat my weet wat gebeur.

No comments:

Post a Comment