Tuesday 31 October 2017

Korttermyn Trading


Korttermyn Trading Kathy Lien, 5 jaar na ons laaste gesprek met haar - "Ek het meer pasiënt wat ek dink ek kan krediet aan my seun geword". Lees ons onderhoud met een van die mees bekende vroue in forex! Ek vind dit uiters moeilik om 'n lang termyn handel. Op TV ek altyd gevra om voorspellings te maak en soos 'n goeie pratende kop het ek probeer om die mees logiese, waarskynlike scenario bied, maar in werklikheid sy baie moeilik om die tydsberekening reg te kry op die lang termyn ambagte. Byvoorbeeld aan die einde van verlede jaar toe ek gas gasheer vir die laaste dag handel van die jaar, is ek daarvan oortuig dat die Chinese verlangsaming was op hande is en dat AUDCAD was 'n groot kort vir 2012. Dit blyk om een ​​te wees, maar nie voordat stygende 400 punte teen my voor die tema begin om te speel in die mark. Die feit van die saak is dat net soos met die weer, dit is 'n baie makliker om die prys aksie voorspel in die volgende vyf minute as dit is om dit te voorspel in die volgende vyf dae (hoewel asseblief daarop let dat dit analogie baie is gebrekkig omdat dit baie makliker om korttermyn weerpatrone voorspel as wat dit is om op kort termyn prys patrone voorspel). In beide gevalle, vir goed of sleg, ek wil om te bly op die kort termyn tydperk, handel intra-dag prys vloei. As jy op kort termyn handel jy moet bereid wees om vir 'n baie onverwagse bewegings. Jy kan mooi sit in 'n winsgewende posisie naby aan jou teiken vlak wanneer 'n mid-vlak funksionaris van 'n paar klein Oos-Europese land te maak 'n paar brandbomme kommentaar en die handel blaas in jou gesig. Dit is baie die aard van korttermyn handel en is ironies genoeg rede waarom jy 'n langtermyn siening nodig. Intra dag handel is belaai met wat ek noem "ongeskeduleerde" risiko, maar as jy handel dryf 'n strategie met 'n voorsprong van die wet van groot getalle moet hierdie struikelblokke te oorkom en maak jy winsgewend op die ou end. Net soos 'n goeie poker speler moet jy eenvoudig afgesit hierdie stop outs as "slegte slae". Hoe meer Zen jy oor sulke knoppe op die pad van die handel die meer suksesvolle jy in. Die een ding wat jy kan nie absoluut, positief te doen onder geen omstandighede is die stryd teen die mark en toe te voeg tot jou verloor posisie verander die risiko beloning parameters van jou strategie. Wat 'n klein beheerbare risiko moet wees, word skielik 'n weghol verlies. Hersien enige handel opblazen in die geskiedenis met die Londense Whale om net die nuutste so 'n ramp en die dinamiese is altyd dieselfde. Sommige handelaar dink altyd hy is slimmer as die mark en as gevolg daarvan noodwendig uit op 'n draagbaar op die ou end is uitgevoer. Dit is veral belangrik om te onthou dat ons intra-dag handelaars wat op skeermes dun winsmarges bedryf. Enige afwyking van plan sal duur te staan ​​kom. Wil jy kort termyn handel? As 'n langtermyn siening.

No comments:

Post a Comment