Sunday 29 October 2017

Opleiding Strategie Benadering


INLEIDING In ons wêreld-gekoppelde ekonomie, produk ontwikkeling vermoëns is die grondslag vir 'n suksesvolle kompetisie. Suksesvolle produk ontwikkeling vereis fundamenteel beter benaderings tot organisering van die ontwikkelingsproses, die vermindering van afval, en die verskaffing van produkte aan kliënte se behoeftes te voldoen ten einde te reageer op globale mededinging in ons eie markte asook meeding effektief op 'n globale basis. Geïntegreerde produk ontwikkeling praktyke (IPD) en tyd-tot-mark is die sleutel elemente in mededingende sukses. IPD oriënteer produk ontwerp om kliënte se behoeftes en die maatskappy se produksie vermoëns. Meer in die algemeen, dit verhoog integrasie van produk en proses ontwerp met strategiese doelwitte, verbeter organisatoriese doeltreffendheid, en verskaf 'n raamwerk vir doeltreffende implementering van ontwerp tegnologie. Die tradisionele benadering tot verbetering in Amerikaanse produksie is om af te breek die onderneming in meer verstaanbare funksionele eenhede en werksentrums, bestudeer elkeen afsonderlik, en dan die optimalisering van die bedrywighede van elke eenheid. Die optimalisering van individuele eenhede is ten koste van suboptimization van die onderneming in sy geheel. Dit funksioneel-georiënteerde denke het daartoe gelei dat grense tussen departemente. Dit word toegelig deur die "muur" tussen ingenieurswese en vervaardiging met ontwerpe wat "gegooi oor die muur" te Vervaardiging sonder voldoende inagneming van producibility. IPD vereis dat die onderneming in 'n meer geïntegreerde wyse gesien word. Hierdie integrasie van mening drie dimensies: Strategiese integrasie met besluitneming en die patroon van die onderneming aktiwiteite om 'n gefokusde rigting wat 'n organisasie om self te onderskei in die mark laat bind. Funksionele integrasie wat organiseer en verbind die verskillende funksionele areas van 'n onderneming om saam meer effektief te werk en te optimaliseer die geheel. Logistieke of voorsieningsketting integrasie wat integrasie konsepte strek verder as vier mure van die vervaardiger se aan sy kliënte en sy verskaffers. Sedert die produk en proses ontwerp so 'n groot invloed op die mededingendheid van die onderneming het, is dit veral noodsaaklik dat die ontwerp funksie beter geïntegreer met die ander funksies van die onderneming. Dit beteken integrasie binne die ingenieurswese funksie (bv integrasie van beide produk ontwerp met proses ontwerp en integrasie van elektriese, meganiese en sagteware ontwerp), integrasie van die ontwerp en ingenieurswese funksie met die res van die onderneming, en die integrasie van die ingenieurswese funksie met eksterne organisasies (kliënte en verskaffers). Hierdie integrasie sal lei tot die vrystelling van meer volwasse produk ontwerpe wat meer effektief kan word binne 'n maatskappy se bestaande of beplande produksie stelsel en meer effektief te ondersteun. Nuwe produk ontwerp en bekendstelling leveringstÿd of tyd-tot-mark sal verminder word tot snelveranderende tegnologie en kliënt vereistes te voldoen en die verhoging van die onderneming buigsaamheid. Meer spesifiek, die doelwitte van Geïntegreerde Produk Ontwikkeling is: Die ontwerp van produkte om beter ontmoet behoeftes van die kliënt en die kwaliteit verwagtinge Die ontwerp van prosesse of die oorweging van die proses vermoëns in die ontwerp van produkte ten einde produkte te produseer teen 'n meer mededingende prys Vermindering van die produk en proses ontwerp siklus tyd of tyd-tot-mark produkte te bemark vroeër bring Hoë produktiwiteit deur vrystelling van producible ontwerpe en minimalisering van ontwrigtende ontwerp veranderinge Die vervulling van hierdie doelwitte vereis 'n geïntegreerde benadering tot die produk en proses ontwerp wat die maatskappy se korporatiewe strategie beskou. Hierdie geïntegreerde benadering tot die produk en proses ontwerp berus op: Belyning van produk ontwikkeling met die maatskappy se strategie, Organisatoriese integrasie met behulp van produk ontwikkeling spanne of geïntegreerde produk spanne as 'n manier om die ontwikkeling aktiwiteite te organiseer; 'N goed gedefinieerde en optimale ontwikkeling proses; Geïntegreerde ontwerp outomatisering gereedskap gerig op die skep, te ontleed en met behulp van digitale produk data om 'n produk te beweeg in produksie; Optimalisering van die produk en proses ontwerp om vervaardigbaarheid, toetsbaarheid, bekostigbaarheid, betroubaarheid, instandhouding, ens te verbeter In die toepassing van hierdie instrumente en konsepte, die organisasie moet weer gestruktureerde, kulturele kwessies beskou, en kommunikasie tussen verskillende funksionele eenhede verbeter. INTEGRASIE VAN ontwikkeling met korporatiewe strategie Die onderneming se produk en proses ontwerp benadering moet gekoppel word aan die maatskappy se strategie. Hayes en wielmaker definieer vyf dimensies mededinging: koste, kwaliteit / prestasie, buigsaamheid, betroubaarheid en innovasie. 'N wêreldklas vervaardiger moet effektief in al vyf dimensies wees, maar kan slegs uitblink in een of twee dimensies. strategie 'n onderneming se moet in ag geneem word in die benadering tot die produk en proses ontwerp. Byvoorbeeld, moet die lae produsent koste van die produk ontwerp om die maatskappy se produksie stelsel te optimaliseer en te oorweeg hoë volume, hoogs outomatiese produksie prosesse. Die buigsame produsent met 'n laer produksie volume sou buigsame produksie prosesse en 'n ontwerp ingenieurswese funksie met 'n groter mate van ontwerp vryheid en buigsaam, outomatiese produk en proses ontwerp vermoëns te ontwikkel. In elk geval, 'n algemene strategie vir vervaardigers is om te beweeg na gefokus fabrieke wat daarop konsentreer om 'n paar dinge goed. Dit impliseer gefokus produk en proses ontwerp wat verder impliseer standaardisering en vereenvoudiging van produkte en onderdele in elke gefokus fasiliteit. (As die produk is 'n intelligente ontwerp, sal dit moontlik wees om 'n groot deel van die produk verskeidenheid bied deur die kombinasie van die gemeente modules en die toevoeging van die produk opsies laat in die vervaardigingsproses.) Deur standaardisering en vereenvoudiging, sal 'n maatskappy in staat is om sy aandag te fokus wees op die producibility van sy voorkeur onderdele en produkte. Hierdie gestandaardiseerde geslagte van onderdele en produkte sal 'n meer beperkte stel van die vervaardiging prosesse vereis. 'N Maatskappy kan dan fokus op die ontwikkeling van theseproducts en prosesse oorweging van sy gekies dimensies van die kompetisie soos volg: Basis van die kompetisie en produk en proses Ontwikkeling Implikasies

No comments:

Post a Comment