Tuesday 5 September 2017

Pokemon Handel Kaart Spel Aanlyn Booster Kode Kragopwekker


Pokemon TCG Online Gratis kodes Oldskool_Rulez 3 jaar gelede # 1 Hey almal, Ek wou net 'n paar gratis Pokemon TCG Online kodes met lede van my mede-GameFAQ se deel. Ek het die TCG Online speel nie, ek het net in te samel die werklike lewe kaarte, so ek weggee die kodes wat met die booster pakke Ek het gekoop het. Die kode kaarte ek weggee is - Ek wil om seker te maak julle ouens kry die kodes, in plaas van nie-GameFAQs-lede snagging die kodes, so ek sal PM die kodes vir jou. Die eerste boodskap wat vra vir 'n kode ontvang 4-kode kaarte van hul keuse. Elke post daarna sal 2 kodes te ontvang. Ek wil die kodes te deel, so moenie twee keer vra. Dit is, tensy niemand anders poste vir 'n 'n lang ruk. O ja, en ek het reeds nagegaan met die Mods hieroor. Solank ek nie vra vir iets in ruil daarvoor, fyn alles se. Het jy 'n Gratis Pokémon TCG Online Booster op ons Verlede week het ek genoem dat die Pokémon TCG Online - wat baie aanhangers het lank geniet via die oorspronklike Mac / PC kliënt - uiteindelik gemaak dit na die iPad. Om sy aankoms op die Apple App Store te vier. Die Pokémon Maatskappy Internasionale voorsien GeekDad met 'n spesiale kode wat lesers kan verlos vir 'n gratis virtuele booster pak: DAD-POKEMON-TCGO-APP-FAN Z. is 'n trotse pa van twee, besturende redakteur van die GeekDad blog, 'n veelvuldige Parsec bekroonde Podcaster en 'n liefhebber van nerd musiek en kultuur.

No comments:

Post a Comment